Загальні принципи керування змінами (В. Пекар "Різнобарвний менеджмент", ст 106-107)
Будь-які бажані зміни управлінської культури потрібно підтримувати відповідними інститутами: системами, нормами, звичаями, структурами
...прості правила:
- не залишати проблеми без вирішення, сподіваючись, що "само розсмокчеться"
- робити все плавно і поступово (за винятком гострих випадків), пам'ятаючи, що корпоративна культура - це скоріше корабель. а не автомобіль, тож на різкі повороти керма може реагувати не так, як ви очікуєте;
- не відкидати старе без огляду на реалії, а зрозуміти, що в ньому є живого, працездатного і востребуваного;
- впроваджувати організаційні та культурні інструменти зазделегідь та інституціаналізувати їх (закріплювати у структурах, процедурах, звичаях), а також усувати старі, неадекватні інструменти;
- наймати людей, адектватних новій управлінскьй культурі і звільняти принципово неадекваних їй;
- знаходити у компанії і просувати людей з відповідними парадигмами мислення і системами цінностей, необхідних на даному етапі, робити їх агентами змін;
- зрозуміти які парадигми мислення використовують наявність проблем, живляться ними, "паразитують на них" і тому зацікавлені в їхній косервації;
- говорити з кожним його мовою, вести комунікацію на всіх рівнях: зміна мусить бути зрозумілою і прийнятною для всіх парадигм;
- показати кожному, що він особисто отримає від змін;
- знати себе і стежити за свобою (за тим, які парадигми имислення керують нашими власними вчинками);
- завжди самим особисто відповідати тими змінами, які декларуєте.
Немає коментарів:
Дописати коментар