Тиждень 2
Робота тестувальника - процес
Розробка починається після створення репозиторіїв з описом
Каскадна модель - вотерфол - кожен настурний етап не може бути початий, доки не закінчени попередній
1) збір вимог
2) кодування
3) тестування
4) деплой - встановлення на серверри замовника і надання доступу користувачам
В ПЗ - не використувається
Методологія аджайл - постйні комунікації, гнучка можливість реагувати на зміни вимог, часті спілкування з замовниками. отримання фідбеків, поділ процему розробки на ітерації
Скрам - штовханина з регбі
Дитина аджайлу
немає окремо тестувальник і розробників - всі одно єдина команда
Розробка поділяється на спрінти(ітерації - від 2 до 4 тижнів) завдання беруться з зангального беклогу - перелік функціоналу
Задачі розбиваються на підзадачі і встановлюється час і критерії готовності
Коден ден- скрам мітінг - звітування і доповідання
Скрам мастер - відповідає за достримання принципів скраму на проекті, людина з боку продактовнера, проводить наради
ПРодуктовнер - людина замовника - щоб проект був корисним користувачам
Скрам команда
Тестер(монкей джоб- проганяє звичайні тести, написані іншими людьми, репортить баги в багтрекінг), Куси(аналізує бізнес, аналізує переспективи продуктк на підставі тих дефектів. які були представлені, може планувати роботу) - лід проекту, КУА -менеджер проекту з точки зору тестування(відповідає за забезпечення якості продукту, постановку процесів на проеткі, фактично відповідає за керування проектом цілком - за менеджмент)
Види тестів
блекбокс - не знаємо коду. Знаємо модулі - співставляюмо реузлтат функції на вході і виході
вайтбокс - аналіз коду
грейбокс - комбінований. код не читаємо, але маємо доступ
автоматизовані тестувальники - пишуть тесткоди (автомтичні) - які будуть тестувати продукт в автоматичному режимі
статичне - процес аналізу і пошуку дефектів в документації
динаміне - прогон тестувант
документоване - тестувальник має документації
недокументоване - тестувальник на основі професійного досвіду тестує продукт
Юніт тести - пишуть програмісти - наскільки правильно працює кодна фінкція
Інтеграційне тестування - інтеграція функції і перевірка як реагує система і спрацьовує функція
Фукціональне т - прогрма на модулі, модулі на функції - тестування
Тестування ЮАйя - тестування інтерфейсу - принцип "не заставляйте мене думати"
Вимоги для юай - продакт стайл гайд (документ дизайнерів)
організація і планування
консистентність
вирівнювання
відступи
Робота тестувальника - процес
Розробка починається після створення репозиторіїв з описом
Каскадна модель - вотерфол - кожен настурний етап не може бути початий, доки не закінчени попередній
1) збір вимог
2) кодування
3) тестування
4) деплой - встановлення на серверри замовника і надання доступу користувачам
В ПЗ - не використувається
Методологія аджайл - постйні комунікації, гнучка можливість реагувати на зміни вимог, часті спілкування з замовниками. отримання фідбеків, поділ процему розробки на ітерації
Скрам - штовханина з регбі
Дитина аджайлу
немає окремо тестувальник і розробників - всі одно єдина команда
Розробка поділяється на спрінти(ітерації - від 2 до 4 тижнів) завдання беруться з зангального беклогу - перелік функціоналу
Задачі розбиваються на підзадачі і встановлюється час і критерії готовності
Коден ден- скрам мітінг - звітування і доповідання
Скрам мастер - відповідає за достримання принципів скраму на проекті, людина з боку продактовнера, проводить наради
ПРодуктовнер - людина замовника - щоб проект був корисним користувачам
Скрам команда
Тестер(монкей джоб- проганяє звичайні тести, написані іншими людьми, репортить баги в багтрекінг), Куси(аналізує бізнес, аналізує переспективи продуктк на підставі тих дефектів. які були представлені, може планувати роботу) - лід проекту, КУА -менеджер проекту з точки зору тестування(відповідає за забезпечення якості продукту, постановку процесів на проеткі, фактично відповідає за керування проектом цілком - за менеджмент)
Види тестів
блекбокс - не знаємо коду. Знаємо модулі - співставляюмо реузлтат функції на вході і виході
вайтбокс - аналіз коду
грейбокс - комбінований. код не читаємо, але маємо доступ
автоматизовані тестувальники - пишуть тесткоди (автомтичні) - які будуть тестувати продукт в автоматичному режимі
статичне - процес аналізу і пошуку дефектів в документації
динаміне - прогон тестувант
документоване - тестувальник має документації
недокументоване - тестувальник на основі професійного досвіду тестує продукт
Юніт тести - пишуть програмісти - наскільки правильно працює кодна фінкція
Інтеграційне тестування - інтеграція функції і перевірка як реагує система і спрацьовує функція
Фукціональне т - прогрма на модулі, модулі на функції - тестування
Тестування ЮАйя - тестування інтерфейсу - принцип "не заставляйте мене думати"
Вимоги для юай - продакт стайл гайд (документ дизайнерів)
організація і планування
консистентність
вирівнювання
відступи
Немає коментарів:
Дописати коментар